Meteen naar de inhoud

Een keer langskomen?

Op zondag
Iedere zondagochtend ben je van harte welkom! We vieren samen dat er goed nieuws is, voor iedereen. Wie je ook bent of waar je ook vandaan komt. Van 0-99 jaar!

Doordeweeks
Elke eerste donderdag van de maand is er een koffie-inloop-ochtend vanaf 10 uur. Hiervoor bent u van harte welkom! Daarnaast is onze predikant eens per twee weken op dinsdagochtend in de kerk aanwezig (stuur een app bericht naar 06- 55 16 20 06 – Ernst Wiskerke)

Op een huiskring
Samen met de Stadshartkerk hebben we huiskringen. Dit is de plek waar we het leven delen. Doorspreken over vragen, twijfels en toepassingen van het geloof in je eigen leven. Deze ‘zoektocht’ kan heel goed samen met anderen. Je bent welkom om een keer mee te draaien.

Maak nader kennis ..

Met het geloof
Wat is het doel van mijn leven? Wat moet ik met het christelijk geloof? Allemaal vragen die je kan stellen op Alpha! Tijdens zeven interactieve en gezellige bijeenkomsten ontdek je wat het christelijk geloof inhoudt. Of wellicht is een van de andere cursussen iets voor jou!

Met de predikant
Ik ben Ernst en ik ben sinds april 2021 met veel plezier predikant in de Immanuelkerk. Ik hou van goede gesprekken en ga graag de diepte in over geloof, of over welke vragen je maar hebt. Al is het alleen maar om je hart te luchten, je bent van harte welkom om contact op te nemen via mail (predikant@immanuelkerk-amstelveen.nl) of telefoon (06-55162006 bellen/WhatsApp).